Hei kaikki Kiukaisten kansalliset seniorit!

TOUKOKUU 2024

HELATORSTAINA 9.5.2024 klo 10 teemme Kirkkoretken Kokemäen kirkkoon ja kirkon jälkeen ruokailemme Seppälän vanhassa verstaassa.

Kustaa III:n kirkko on seissyt arvokkaalla paikallaan kallioisella kirkonmäellä jo reilusti yli 200 vuotta.
Seppälän vanha verstas
42-paikkainen juhla- ja kokoontumistila Kokemäellä, osoitteessa Porolantie 468

Menemme Kokemäelle kimppakyydein, mutta jos osallistujia on yli 20, niin harkitaan bussia.

Klikkaa tästä ilmoittautumaan viimeistään 2.5.2024

• Kuntosalivuoro on maanantaisin klo 9-10 Kiukaisten Yhteiskoulun kuntosalilla.
  • Muistikerho kokoontuu kk:n 1. keskiviikko klo 14-16 Panelian Maulassa
  • Toimintasuunnitelma täydentyy ja tarkentuu toimintavuoden aikana.
  • Tapahtumista ilmoitetaan Alasatakunta-lehden seuratoimintapalstalla, sähköpostilla kaikille jäsenille, sekä yhdistyksen kotisivulla ja facebook-sivulla.
  • Kansallisten Seniorien vuoden 2024 teema on ”Elämäniloa ja voimaa”.

Alla näet tapahtumakalenterin. Valitse yhdistys. Ilmoittaudu haluamaasi tilaisuuteen!